Pàgines

dimecres, 11 de juliol del 2012

Clauer i porta morcadors

Hola,
Aquest diumenge passat quan hem vaig aixecar i vaig veure el dia que feia, hem vaig dir:
-Avui el dedicaré a fer patchwork, que fa molts dies que no en faig i ja tenia ganes de tornar a agafar l'agulla.
Però no es penseu que no faig res, ho dedico a altres manualitats, que ben aviat us ensenyaré.
De fet tenia un encàrreg que tard o d'hora m'hi havia de posar, és un regal per a una senyora que és diu Fàtima, m'ho van deixar a la meva elecció. He fet un clauer amb una sunbonnet, i després he fet un porta mocadors amb la seva inicial.
M'encanta com ha quedat, espero que a ella també li agradi, i a vosaltres?

Ens veiem ben aviat.

Un petonet.

Hola,
Ayer cuando me levanté i vi el dia que hacia, me dije:
-Hoy lo dedicaré al patchwork, que hace muchos dias que no hago nada y ya tenia ganas de volver a coger la aguja.
Pero no os penséis que no hago nada, lo dedico a otras manualidades, que pronto os enseñaré.
De hecho tenia un encargo y tarde o temprano me tenia que poner, és un regalo para una señora que se llama Fàtima, me lo dejaron a mi elección. He hecho un llavero con una sunbonnet, y después ha hecho un porta pañuelos con su inicial.
Me encanta como ha quedado, espero que a ella también le guste, y a vosotros?

Nos vemos muy pronto.

Un besito.






2 comentaris:

  1. Es un conjunt molt bonic aquest clauer i funda pel mòbil. Ja vull veure aquest treball que estas fent. Una abraçada

    ResponElimina
  2. Hola bonica, ja us trobo a faltar, dissabte ens veiem. Molt bonic el conjunt. Una abraçada.

    ResponElimina